فروش در اینستاگرام در سال 2021: همه اسرار را کشف کنید
نوشته شده توسط : nansi

فروش در اینستاگرام قسمت اساسی هر تجارت الکترونیکی است.

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید و هنوز از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود استفاده نمی کنید ، مثل این است که شما نجاری هستید که تصمیم می گیرید اره های چوبی کاربرد خاصی نداشته باشند.

دیوانه

مخصوصاً با توجه به اینکه روزانه بیش از 500 میلیون کاربر از اینستاگرام استفاده می کنند و 50٪ آنها حداقل یک تجارت را دنبال می کنند.

علاوه بر این ، اینستاگرام مصمم است که به دنیای تجارت الکترونیک عمیق تر شود.

چه به روزرسانی های مداوم ویترین اینستاگرام یا معرفی دکمه پرداخت ، روشن است که تجارت الکترونیکی باید ادامه داشته باشد یا خطر عقب ماندن را داشته باشد.

اما دقیقاً معنای فروش در اینستاگرام چیست؟ فروشگاه اینستاگرام چیست و چگونه می تواند به شما در رونق کار خود کمک کند؟

بخوانید تا متوجه شوید.

فروش در اینستاگرام: فروشگاه اینستاگرام

فروشگاه اینستاگرام به شما امکان می دهد کاتالوگ محصولات خود را با نمایه اینستاگرام خود ادغام کنید. به نوبه خود ، این به شما امکان می دهد محصولات خود را از طریق پست ها ، استوری ها ، برگه کاوش و یک تب مخصوص فروشگاه Instagram در نمایه خود مستقیماً به کاربران اینستاگرام معرفی کنید.

بیایید چند نمونه از نحوه کار فروشگاه های اینستاگرام را ببینیم.

تصویر زیر مارک MVMT و برگه فروشگاه Instagram را در عمل نشان می دهد. با این کار کاربرانی که از نمایه بازدید می کنند می توانند بدون ترک برنامه ، تمام محصولات را مشاهده کنند.

شما همچنین می توانید محصولات Instagram Shop را در پست های خود به همان روشی که دوست خود را برچسب گذاری می کنید ، برچسب گذاری کنید.

این یک نماد کیف خرید کوچک به تصویر شما اضافه می کند.

وقتی کاربران روی عکس ضربه می زنند ، می توانند قیمت محصولات را در ویترین اینستاگرام مشاهده کرده و برای مشاهده صفحات محصول ، روی برچسب های محصولات کلیک کنند.

برای هر تصویر می توانید حداکثر 5 مورد یا هر چرخ و فلک 20 مورد را برچسب گذاری کنید.

هر بار که محصولات خود را در یک تصویر برچسب گذاری می کنید ، محتوای آن تصویر در یک فید ویژه اختصاص داده شده به فروشگاه های اینستاگرام در نمایه تجاری اینستاگرام شما ظاهر می شود.

حتی می توانید محصولات خود را در Instagram Stories تبلیغ کنید.

تصویر زیر استوری را مشاهده می کند که توسط یک کاربر اینستاگرام مشاهده شده است. هدف این برند فروش در اینستاگرام است و کاربر می تواند با کلیک بر روی برچسب اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب کند و در نهایت تصمیم به خرید خود بگیرد.

 





:: برچسب‌ها: اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: